Ho dato un'occhiata alle "Free Offer FAQ's". Sembrano abbastanza chiare.
What happens after the free offer expires?If you chose to remain a customer after the free offer expires, Jumpline.com will bill you the published rate. (link to compare plans) associated with your plan. You have the option to cancel the free offer at anytime and you will not be billed after the free offer expires. You also have the ability to pick your billing frequency (monthly or annual) if you choose to continue using the service after the free offer expires.
Trascorsi i 12 mesi, ti comunicano il prezzo da pagare per proseguire. Fino a quel momento è gratis. Potrai poi scegliere se pagare rate mensili o annuali.
Se, come credo, non pensi di rinnovare, per tempo cercati un altro hoster e trasferisci il sito, ben prima della scadenza.
What about a Domain Name?A Domain Name is required to use the free offer. You can use an existing domain name or you can purchase a new domain name from Jumpline.com
Per il trasferimento del dominio nessun problema e, nel caso, offrono assistenza, come dicono più avanti.
Ah, non so se hai visto, sempre nelle faq:
Do I need a credit card to receive the free offer?Yes, Jumpline.com requires a valid credit card to secure the free offer. However you will not be billed unless you choose the keep the service after the free offer expires.
Richiedono il numero di una carta di credito valida, sulla quale non effettueranno addebiti nel periodo gratuito.