Mazzi della serie Yu-gi-Oh GX

Syrio

AppesitÃ
Mella ha scritto:
Non me ne intendo, ma guardavo l' anime... Non è questo il mazzo di Ja(y)den?
la c'è scritto jaden duelist pack solo ke quello è lo jayden starter  deck........cmq si è quello

Blackmew ha scritto:
Basta mettere alcuni Avian, Burstinatrix, Clayman, Sparkman e polimerizzazioni in più per averli in mano più faccilmente!
Bè contando ke c'è un limite di 3 carte e tu ne hai 40 uhm mumble mumble hai una possibilita su 13 di pescare quella carta e francamente in quel'arco di tempo io ti ho già battuto...
Blackmew ha scritto:
Oppure si può sempre usare "Segniale dell' eroe"!
Segnale dell' eroe è una carta merdosa ci sono carte mooolto migliori
Blackmew ha scritto:
Basta comprarle ordinandole su Cardgame-club!Ma che cacchio centra il cuore delle carte? :D Io non credo a queste cosette...
E se le carte che servono arrivano al momento giusto?
ah no? bè è esattamente quello ke pensa yugi quando fà un deck...cmq blackmew io ti dico ke qui siamo nella realtà e le carte nn arrivano mai al momento giusto.....e cmq li' le carte sono sopravvalutate visto ke un bastione distruttore sta a 15 euro, e tu ti vai a comprare una carta come bastione a 15 euro? personalmente l'userei per altro....

Mella ha scritto:
Ascolta, queste sono delle mie oppinioni, quindi, non protestare!Anzi, smettiamola, prima che chiudano il topic!
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Io nn ti sto offendendo sto solo cercando di farti aprire gli occhi.....ma visto ke li vuoi tener chiusi io ci rinuncio....xò quando fallira nel vano tentativo di far girare un deck eroe elementale ricordati ke "Sirius me l'aveva detto!" e ricordati anke ke io riderò quando questo avverrà XD

P.S. segnale si scrive senza la i
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Ultima modifica di un moderatore:

Carlito

Passante
Sirius ha scritto:
la c'è scritto jaden duelist pack solo ke quello è lo jayden starter  deck........cmq si è quelloBè contando ke c'è un limite di 3 carte e tu ne hai 40 uhm mumble mumble hai una possibilita su 13 di pescare quella carta e francamente in quel'arco di tempo io ti ho già battuto... Segnale dell' eroe è una carta merdosa ci sono carte mooolto miglioriah no? bè è esattamente quello ke pensa yugi quando fà un deck...cmq blackmew io ti dico ke qui siamo nella realtà e le carte nn arrivano mai al momento giusto.....

e cmq li' le carte sono sopravvalutate visto ke un bastione distruttore sta a 15 euro, e tu ti vai a comprare una carta come bastione a 15 euro? personalmente l'userei per altro....

Ascolta, queste sono delle mie oppinioni, quindi, non protestare!Anzi, smettiamola, prima che chiudano il topic!
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:D

Io nn ti sto offendendo sto solo cercando di farti aprire gli occhi.....ma visto ke li vuoi tener chiusi io ci rinuncio....xò quando fallira nel vano tentativo di far girare un deck eroe elementale ricordati ke "Sirius me l'aveva detto!" e ricordati anke ke io riderò quando questo avverrà XD

P.S. segnale si scrive senza la i
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scrivi un pò di meno
 

liuton2005

sono qui solo di passaggio
Sirius ha scritto:
ma va a cagare
Carlito ha scritto:
L'abitudine di estirpare le proprie feci è un rituale che fra gli esemplari maschi di esseri umani è molto gradito quindi entrambi i messaggi possono essere interpretati come un invito al piacere e perciò:

ANDATE A CAGARE TUTTI E DUE..
 
Blackmew, invece di fare discorsi campati in aria faresti meglio a dare retta a Sirius... il mazzo Eroi Elementali non è affatto competitivo. Certo, i mostri sono belli, hanno degli effetti carini, ma... non ne vale la pena. Ho un amico che ha un mazzo Eroi Elementali come secondo mazzo, lo usa solo per divertirsi con i niubbi perchè non ha speranze contro un mazzo serio. Viene letteralmente spazzato via dato che, come ben sappiamo, la vita media dei mostri di Yu-Gi-Oh è molto, molto breve. Se teniamo conto che le fusioni non sono recuperabili con Sepoltura Prematura e Richiamo del Posseduto... riesco a batterlo tranquillamente col mio scarsissimo mazzo (la carta più potente è Drago Armato lv5, tra l'altro comune, quindi rendiamoci conto XD).

Forse, l'unico che si salva è Wildheart, l'effetto è abbastanza carino ma ha davvero pochi punti di attacco. Io l'ho messo nel mazzo semplicemente perchè mi piace °°

Se vuoi farti un mazzo Eroi Elementali, nessuno te lo vieta, ma non aspettarti di vincere tornei...
 

Carlito

Passante
Viggo ha scritto:
Blackmew, invece di fare discorsi campati in aria faresti meglio a dare retta a Sirius... il mazzo Eroi Elementali non è affatto competitivo. Certo, i mostri sono belli, hanno degli effetti carini, ma... non ne vale la pena. Ho un amico che ha un mazzo Eroi Elementali come secondo mazzo, lo usa solo per divertirsi con i niubbi perchè non ha speranze contro un mazzo serio. Viene letteralmente spazzato via dato che, come ben sappiamo, la vita media dei mostri di Yu-Gi-Oh è molto, molto breve. Se teniamo conto che le fusioni non sono recuperabili con Sepoltura Prematura e Richiamo del Posseduto... riesco a batterlo tranquillamente col mio scarsissimo mazzo (la carta più potente è Drago Armato lv5, tra l'altro comune, quindi rendiamoci conto XD).

Forse, l'unico che si salva è Wildheart, l'effetto è abbastanza carino ma ha davvero pochi punti di attacco. Io l'ho messo nel mazzo semplicemente perchè mi piace °°

Se vuoi farti un mazzo Eroi Elementali, nessuno te lo vieta, ma non aspettarti di vincere tornei...
hai perfettamente ragione!
 

Syrio

AppesitÃ
Viggo ha scritto:
Blackmew, invece di fare discorsi campati in aria faresti meglio a dare retta a Sirius... il mazzo Eroi Elementali non è affatto competitivo. Certo, i mostri sono belli, hanno degli effetti carini, ma... non ne vale la pena. Ho un amico che ha un mazzo Eroi Elementali come secondo mazzo, lo usa solo per divertirsi con i niubbi perchè non ha speranze contro un mazzo serio. Viene letteralmente spazzato via dato che, come ben sappiamo, la vita media dei mostri di Yu-Gi-Oh è molto, molto breve. Se teniamo conto che le fusioni non sono recuperabili con Sepoltura Prematura e Richiamo del Posseduto... riesco a batterlo tranquillamente col mio scarsissimo mazzo (la carta più potente è Drago Armato lv5, tra l'altro comune, quindi rendiamoci conto XD).

Forse, l'unico che si salva è Wildheart, l'effetto è abbastanza carino ma ha davvero pochi punti di attacco. Io l'ho messo nel mazzo semplicemente perchè mi piace °°

Se vuoi farti un mazzo Eroi Elementali, nessuno te lo vieta, ma non aspettarti di vincere tornei...
Ecco, quello ke volevo dire ank'io

cmq mò sto progettando un mazzo eroe elementale con 2 fusion gate e carte x rimuovere....dopodiche ci metto nn so quanti ritorno dall'altra dimensione e dimension fusion...... insomma! un mazzo 4 fun visto ke mi hanno bandito diverse carte del deck e ne devo fare un altro.... mi voglio fare un macchina a 1o
 

Iro

Amministratore di condominio
Uh, comunque, per *RICOMINCIARE* a giocare, che mi consigliate di prendere, come precostruito?. Io sono rimasto al mazzo Drago, che mi piaceva :-D.

PS: Ma esiste un mazzo pre-costruito macchina?
 

R.A.B.

Passante
Sirius ha scritto:
Ecco, quello ke volevo dire ank'io

cmq mò sto progettando un mazzo eroe elementale con 2 fusion gate e carte x rimuovere....dopodiche ci metto nn so quanti ritorno dall'altra dimensione e dimension fusion...... insomma! un mazzo 4 fun visto ke mi hanno bandito diverse carte del deck e ne devo fare un altro.... mi voglio fare un macchina a 1o
Il poblema è che con rffd ti rievochi solo li scaini e-hero...non ne vale la pena
Uh, comunque, per *RICOMINCIARE* a giocare, che mi consigliate di prendere, come precostruito?. Io sono rimasto al mazzo Drago, che mi piaceva :-D.PS: Ma esiste un mazzo pre-costruito macchina?
Esce a dicembre o a gennaio e sarà davvero molto forte
 

Iro

Amministratore di condominio
Grazie di avermi avvertito :*

Finalmente potrò usare decentemente Re Delle Macchine Perfetto..

E tutti quei mostriciattoli robot che adoro.
 

Syrio

AppesitÃ
ma nn uscirà jinzo vero?

se no il mio vincenzo (in arte jinzo) SDF di 1a si svaluterà nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

P.S. si, ank'io sono attirato dallo structure macchina xò vedere carte come jinzo cyber drago cyber fenice comuni mi dà fastidio....
 

Iro

Amministratore di condominio
Basta che non mettono RDMP, era un delle poche carte rare che avevo..

E poi era il mio simbolo ¬¬.

E manco Jinzo, diventano tutto più scontato..
 

R.A.B.

Passante
Ecco la lista:

SD10-JP001

Antique Geargadgel Dragon NEW!

Earth/Machine/8/3000/2000

If this card attacks, your opponent cannot activate any Spell or Trap Cards until the end of the Damage Step. When you tribute summon this card, and if a sacrafice is one of the following cards this card gains the following effect

-Green Gadget: During a battle between this attacking card and a Defense Position monster whose DEF is lower than the ATK of this card, inflict the difference as Battle Damage to your opponent's lifepoints.

-Red Gadget: If this card battles with a monster, inflict 400 points of damage to your opponent's Life Points.

-Yellow Gadget: When this card destroys your opponent's monster as a result of battle and sends it to the Graveyard, inflict 600 points of damage to your opponent's Life Points.

Ultra Rare

SD10-JP002

Antique Geargadgel Chimera NEW!

Earth/Machine/6/2300/1300

When you tribute summon this card, and if a sacrafice is one of the following cards this card gains the following effect

Green Gadget: Increase this card's attack by 300.

Red Gadget: When this card successfully direct attacks your opponent, do 300 damages to opponent.

Yellow Gadget: When this card destroys an opponent's monster as result of battle, do 700 damage to your opponent.

SD10-JP003

Antique Gear Engineer NEW!

Earth/Machine/5/1500/1500

Negate the effect of a Trap Card that targets this card and destroy it. When this card destroys a monster as a result of battle and sends it to the Graveyard, destroy 1 Spell or Trap Card on the field. If this card attacks, your opponent cannot activate any Spell or Trap Cards until the end of the Damage Step.

SD10-JP004

Dead Revolver the Mobile Soldier NEW!

Earth?/Machine?/4/

Effetto da vedere...

SD10-JP005

Mechanical Chaser

Dark/Machine/4/1850/800

SD10-JP006

Green Gadget NEW!

Earth/Machine/4/1400/600

When this card is summoned or special summoned, find the "Red Gadget" in your deck and add to your hand.

SD10-JP007

Red Gadget NEW!

Earth/Machine/4/1300/1500

When this card is summoned or special summoned, find the "Yellow Gadget" in your deck and add to your hand.

SD10-JP008

Yellow Gadget NEW!

Earth/Machine/4/1200/1200

When this card is summoned or special summoned, find the "Green Gadget" in your deck and add to your hand.

SD10-JP009

Cannon Soldier

Dark/Machine/4/1400/1300

Tribute 1 monster on your side of the field to inflict 500 points of damage to your opponent's Life Points.

SD10-JP010

Gear Golem the Moving Fortress

Earth/Machine/4/800/2200

Pay 800 Life Points. This card can attack your opponents Life Points directly this turn.

SD10-JP011

Heavy Mech Support Platform

Dark/Machine/3/500/500

Once per turn, during your Main Phase, if you control this monster on the field, you can equip it to a face-up Machine-Type monster on your side of the field as an Equip Spell Card, OR unequip the Union equipment and Special Summon this card in face-up Attack Position. When equipped to a monster by this card's effect, that monster's ATK/DEF is increased by 500 points. (1 monster can only be equipped with 1 Union Monster at a time. If the monster that this card is equipped to is destroyed, this card is destroyed instead.)

SD10-JP012

Antique Gear Golem

Earth/Machine/8/3000/3000

This card cannot be Special Summoned. When this card attacks with an attk that is higher than the DEF of an defense postion Monster, inflict the differance as battle damage to your opponent's Life Points. If this card attacks your opponent cannot activate any Spell or Trap Cards until the end of the Damage Step.

SD10-JP013

Antique Gear Beast

Earth/Machine/6/2000/2000

This card cannot be special summon. Negate the effect of the effect monsters this card destroy in battle. When this card attack, your opponent cannot activate Magic/Trap cards until the end of Damage Step.

SD10-JP014

Antique Gear Soldier

Earth/Machine/4/1300/1300

When this card attack, your opponent cannot activate Magic/Trap cards until the end of Damage Step.

SD10-JP015

Antique Gear

Earth/Machine/2/100/800

When [Antique Gear] is face-up on your field, you may special summon any copy of this card in your hand to the field in attack mode.

SD10-JP016

Antique Gear Cannon

Earth/Machine/2/500/500

Sacrifice this card, do 500 damages to opponent's lifepoints. During this turn's battle phase no player can activate Trap cards.

SD10-JP017

Antique Gear Garage NEW!

Normal Magic

Select 1 Monster Card in your Graveyard that has [Antique Gear] in its name and add it to your hand.

SD10-JP018

Antique Gear Tank NEW!

Equipment Magic

This can only be equipped to a Monster with [Antique Gear] in its name. Increase the qquipped Monster's attack by 500. When this card is sent from the Field to the Graveyard, do 500 damage to your opponent.

SD10-JP019

Antique Gear Bomb NEW!

Normal Magic

Select 1 monster with [Antique Gear] in it's name on your side of the field to activate. Destroy the selected monster and inflict damage to your opponent equal to half the original ATK of the selected monster.

SD10-JP020

Antique Gear Hand NEW!

Equip magic

This card can only be equipped to a monster with [Antique Gear] in it's name. A monster that battles with the equipped monster is destroyed at the end of the Damage Step.

SD10-JP021

Antique Gear Factory

Normal Magic

Choose a monster card with [Antique Gear] om its name in your hand. Remove from game cards with [Antique Gear] in their name from your Graveyard until the level of them is doubled of the chosen card. The chosen card, during this turn, can be summon without sacrifice.

SD10-JP022

Antique Gear Drill

Normal Magic

This card can only be activate when there's a monster with [Antique Gear] in its name on your field and discard a card from your hand. Choose a Magic card from your deck, and set it onto your field. That Magic card cannot be activate during this turn.

SD10-JP023

Antique Gear Castle

Equip Magic

Increase the attack strength of all face-up monsters on the field with [Antique Gear] in its name by 300. Whenever a monster is Normal Summon, put a counter on this card. Whenever a monster with [Antique Gear] in its name would be sacrifice summoned, you may remove counters from this card equal to the number of sacrifices required instead of sacrifices.

SD10-JP024

Mystical Space Typhoon

Quick-Play Magic

Destroy 1 Spell or Trap Card on the field.

SD10-JP025

Limiter Removal

Quick-Play Magic

Double the ATK of all face-up Machine-Type monsters that are on your side of the field when you activate this card. During the End Phase, destroy all Monster Cards that were affected by this effect.

SD10-JP026

Heavy Storm

Normal Magic

Destroy all Spell and Trap Cards on the field.

SD10-JP027

Enemy Controller

Quick-Play Magic

Select and activate 1 of the following effects:

- Change the battle position of 1 face-up monster on your opponent's side of the field.

- Tribute 1 monster on your side of the field. Select 1 face-up monster on your opponent's side of the field. Take control of the selected card until the End Phase of the turn this card is activated.

SD10-JP028

Weapon Change

Normal Magic

You can pay 700 Life Points only once per turn during your Standby Phase to activate this card's effect. Switch the ATK and DEF of 1 Warrior-Type or Machine-Type monster on your side of the field until the end of your opponent's next End Phase. When this card is destroyed, the effect is negated.

SD10-JP029

Machine Duplication

Normal Magic

Select 1 Machine-Type monster with an ATK of 500 or less on your side of the field and activate this card. You can Special Summon up to 2 cards with the same name from your Deck.

SD10-JP030

Pot of Avarice

Normal Magic

Select 5 Monster Cards from your Graveyard, then add them to your Deck and shuffle it. After that, draw 2 cards from your Deck.

SD10-JP031

Mobile Fortress Strong Hold NEW!

Normal Trap

After this card is activated, it becomes a monster card (Earth/Machine/4/0/2000) and summoned in Defense Position. While "Yellow Gadget", "Green Gadget" and "Red Gadget" are all face-up on your side of the field, this card's ATK becomes 3000. (This card is still treated as a Trap Card.)

SD10-JP032

Ultimate Offering

Continuous Trap

By paying 500 Life Points, Normal Summon or Set 1 extra monster. You can only activate this effect during your Main Phase or your opponent's Battle Phase.

SD10-JP033

Sakuretsu Armor

Normal Trap

You can only activate this card when your opponent declares an attack. Destroy the attacking monster.

SD10-JP034

Micro Ray

Normal Trap

The DEF of 1 face-up monster on the field becomes 0 until the end of the End Phase.

SD10-JP035

Rare Metalmorph

Continuous Trap

Increase the ATK of 1 Machine-Type monster on the field by 500 points. Only once, negate the effect of a Spell Card that designates the monster. When the selected monster is removed from the field, destroy this card.

SD10-JP036

Covering Fire

Normal Trap

If your opponent's monster attacks a monster on your side of the field, you can activate this card during the Damage Step. Increase the ATK of your attacked monster by the ATK of 1 other face-up monster on your side of the field during the Damage Step.

SD10-JP037

Roll Out!

Normal Trap

Select 1 Union Monster in your Graveyard and equip it to an appropriate monster on your side of the field.
 

Syrio

AppesitÃ
incredibiiiile sono sollevato xkè nn ci saranno i cyber draghi, fenici etc....

ma sn ancora + felice xkè ci sarà il joystic siiiiiiiiii
 

R.A.B.

Passante
Sirius ha scritto:
incredibiiiile sono sollevato xkè nn ci saranno i cyber draghi, fenici etc....

ma sn ancora + felice xkè ci sarà il joystic siiiiiiiiii
XD sai quanti hanno bestemmiato vedendo il'enemy comune?

E non ti immagini quanti hanno pianto di giioia vedendo finalmente i gadget europei...
 
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